Hormonální substituční léčba

13.02.2024

PRÁVĚ JSEM OTEVŘELA PANDOŘINU SKŘÍŇKU

Má nálepku Hormonální substituční léčba.

Kdy jindy, než dnes..

Kdy jindy, než v den, kdy mi opakovaně vyhrožuje tento fb modrásek vším možným a nechce mi dát kvůli hudbě k tanci s bytostí RADOST stáhnout video z včerejšího Mejdanu pro velký holky. Takže ženy mimo něj, si prostě musí s RADOSTÍ zatančit beze mne. Což tedy není zas tak špatný nápad, že jo. 

Kdy jindy, než v den, kdy mi popřálo tolik žen z Mejdanu pro velký holky, tolik Bohyní, které skutečně nestárnou, něco nádherného.. A poslaly mi také nádherné vzkazy a zpětné vazby na Mejdan a Test hormonální rovnováhy pro ženy a vůbec.. 

Mám úsměv až na konec vesmíru. A ze srdce děkuji za vaši laskavou péči. Slzy dojetí mne dnes doprovází a moje duše plesá a kvete. Snad dnešní Mejdan o šesté nebudu jen slzy stěstí ronit, když nás čeká tanec na přání s bytostí ZDRAVÍ. 

A tajný host, odpovědi na otázky. A opět témata, jako JAK ZŮSTAT V PERIMENOPAUZE ŽIVÁ A VYŽIVENÁ. 

Ženo, Bohyně, vezmi si rtěnku a kakao a pojď na Mejdan pro velký holky BOHYNĚ SKUTEČNĚ NESTÁRNOU do skupiny Tajemství ženské zralosti.

Hormonální substituční léčba

Kupí se mi dotazy od vás ženy na ni. Tak pojďme s odvahou, moudrostí a s láskou otevřít tuto pandořinu skříňku...Vím, že vás to zajímá a chcete odpověď na rovinu. Nejsem lékař, takže posdílím svůj pohled.

Děkuji vám za otevřenost a důvěru.

Vážím si toho. A děkuji také všem, které jste mi dnes popřály osobně něco nádherného do tohoto dne. Mám úsměv až na konec vesmíru, drahé. Ze srdce děkuji za vaši laskavou péči. Slzy dojetí mne dnes doprovází a moje duše plesá a kvete.

Tak tady je moje zamyšlení nad hormonální substituční léčbou..

Budu ráda, když přidáte své myšlenky, zkušenosti, pohledy, uvědomění.. Děkuji. 

Opravdu nejsem vševědoucí a nechci být vaší guru ani ničím podobným. 

Jsem s vámi na jedné lodi, drahé vzácné bytosti. A jak říká jedno moudré přísloví: "Jdi za těmi, kdo hledají pravdu. Ale rychle utíkej od těch, kteří tvrdí, že ji nalezli."

Milá ženo, neznám tvůj zdravotní stav ani neznám záměr tvojí paní doktorky, proč ti chce tuto léčbu dopřát.

Snažila bych se vyptat na důvod, proč ti chce dr. léčbu nasadit. Máš právo na informace. A máš právo na více názorů, od více lékařů. Alespoň v ČR. Na Slovensku si nejsem jistá, jak to je. (A vím, že to není snadné a ne vždy uspějeme. No, je na čase to začít jemně a laskavě, bez přílišného tlaku proměňovat. )

Zjistila bych si a doptala se, jaká to bude mít rizika, benefity, zda se mám něčeho obávat, zda mi dr. pohlídá např. játra, ledviny, krevní cukr, srdce.. 

Zajímala bych se také o rizika, např. trombózy, rakoviny prsu, apod. A jakým způsobem budeme sledovat a diagnostikovat, zda případné vedlejší účinky moje tělíčko zvládá.

Zjistila bych si, zda se jedná o bioidentické hormony, nebo jaké??? Z čeho se vyrábí.. (případně, zda existuje studie, výzkum přímo s tímto konkrétním typem apod. - vím, to už je scifi, no bylo by to hezké vědět, než se rozhodnu)

A úplně nejvíce záleží, jak to cítíš ty, tam hluboko uvnitř, milá ženo. 

Zda je to teď pro tebe řešení naprosto přijatelné v rámci tvé vnitřní integrity. Zda máš víru, že je to něco, co ti teď opravdu pomůže.Viděla jsi rozhovor s Janou Šimkovou v Menopauzotéce

Měla podobné dilema. V online kurzu Na vlnách perimenopauzy se k tomu vyjadřuje gynekoložka a psychiatrička. 

Moc ti přeji, abys našla svou odpověď, v souladu s tebou, drahá ženo.

Samotná substituční hormonální léčba není ani špatná, ani dobrá. Záleží vždy na kontextu a souvislostech. Je to nástroj a můžeme, či nemusíme ho použít. Vím, že chceš udělat vědomé rozhodnutí, zodpovědné. 

Samotné situace nám nezpůsobí stres. Stres nám způsobuje to, jaký na tyto situace máme tam hluboko uvnitř názor.

Tak ten svůj zkus objevit. Máš v sobě ten nejlepší kompas, odborníka na sebe sama. Jsi svoje nejvyšší velitelka. Největší odborník na to, jak se těch mraky bilionů buněk, které nazýváš já, cítí.

Držím ti palce a objímám. 

S láskou Marci. 


PS: Názory jsou vítány, ženy. 

No, buďme moudré, zralé, laskavé a respektující vůči sobě. 

Děkuji.