JAK ODDÁLIT MENOPAUZU? JDE TO?

25.03.2024

JAK ODDÁLIT MENOPAUZU? JDE TO? Který doplněk vám pomáhá?

Častá otázka, na kterou mám tuto odpověď:

Žádný doplněk nenahradí vytuněný životní styl a laskavou péči o hormonální rovnováhu. Ač se tak často prezentují. 

 Doplňky stravy, bylinky atd. jsou jen jakousi tečkou, pokud jsme celkově vyladěné. Takže za mne ideál zjistit, jak jsem na tom reálně s hormonální rovnováhou, např. pomocí diagnostiky, kterou poskytuje Symptotermální metoda. Mám ovulaci? Je můj cyklus "zdravý"? Mám dost dlouhou luteální fázi cyklu a tím pádem tvoří mé tělo dost progesteronu? Jak jsem na tom s estrogeny? A co folikulostimulační hormon? Už se začal zvyšovat? 

Ano, na tyto otázky mi může odpovědět právě Symptotermální metoda. Navíc aktuálně a individuálně v každém mém cyklu. Případně se dá zjistit dle příznaků, jak na tom jsem s hormonální rovnováhou i pomocí Testu hormonální rovnováhy.

Každopádně diagnostika pomocí Syptotermální metody je mnohem přesnější. No a pak, když znám odpověď na tyto otázky, mohu začít pracovat pomocí dechu, detoxikace myšlenek, výživy, vhodného pohybu ve vhodné fázi cyklu, zvyšováním odolnosti pomocí jemného hormetického stresu atd. na tom, abych udělala, co je v mých silách. Bez urputné snahy.. S laskavostí.. Tam, kde teď jsem.. Podrobněji případně v mém online kurzu.