S hrnkem kávy jsem vyšla na balkón

18.03.2024

S hrnkem kávy jsem vyšla na balkón. Slunce mi svítí do očí. Je to moc příjemné. Hřejivě konejšivé. A ta vůně čerstvého vzduchu plná vůní jara. Ach! Na římse terasy protějšího domu sedí černě oděný zpěvák a trylkuje o 106 s nějakým dalším kolegou, na kterého nemám výhled. Napadlo mne, co si asi povídají? 

V tom mou pozornost zcela pohltilo cosi obrovského, co se se silným hrkotáním prosmýklo kolem mé ruky s hrnkem kávy. Zamířilo si to na zeď hned vedle mne. Jééé, obr čmelák. Krásně se mu na tělíčku střídala žlutá s téměř černou. Zeď je přívětivě vyhřátá od sluníčka. Můj první společník, černý zpěvák a jeho kámoš zesílili svoje vesele znějící trylkování, Vypadalo to, jakoby si chtěli zpět získat mou pozornost. 

Čmelák ještě chvíli seděl na zdi, rozložený do široka, než se uráčil nemotorným hlasitým pohybem přesunout kamsi na louku opodál. Než jsem pomalými doušky dopila kávu, vytryskly mi z dojetí nad tou krásou, která tu je, přímo na dosah, slzy. 

Uvědomila jsem si, že mne zalila vlna vděčnosti. A za ní druhá, plná klidu. Děkuji! Věřím, že podobné oka mžiky zažíváme všichni.

A co se kávy týká.. Ve skupině Tajemství ženské zralosti byl položen dotázek na kávu, hormony, menopauzu a stárnutí. Tak připravuji webinář zDARma. Chceš se přihlásit? 

Pokud už odebíráš Novinky z Duhové houpačky, stačí sledovat emaily. Pokud si to chceš pojistit, napiš na můj email duhovahoupacka@email.cz nebo do kontaktního formuláře CHCI WEBINÁŘ O KÁVĚ a já ti pak pošlu kdy a kde ho můžeš shlédnout. Máš-li otázku, připoj ji také. Ráda na ni na webináři odpovím. Těším se na tebe.