Příběh mojí štítné žlázy - pokračování

09.10.2018

Skládala jsem jeden dílek skládačky ke druhému...

Jeden kamínek pokládala na druhý, až se dostavily výsledky viditelné i z rozboru krve. Huráááá, mám i bez Letroxu teď výsledky v normě. Po 15 letech hledání, snažení, zkoušení jsem se dočkala. Moje radost je opravdu veliká... No, ale teď tedy k věci.

Co jsem tedy dělala konkrétně? 

Spánek

Ano, obyčejně obyčejný spánek. Posvítila jsem si na ten můj tak, aby byl vydatnější, kvalitnější, přirozenější a příjemnější. Tak třeba zastínění. Ale opravdové, ne jen tak pro srandu králíkům. Nebo si věnovat víc času na spaní. Nebo jen poslechnout tělo, které dává najevo únavu a úbytek energie... Ale tentokrát nejen v představách, snech a předsevzetích. Tentokrát opravdicky a jako dárek pro sebe sama. Jako návyk. Pravidelně, nekompromisně, ale s nadhledem, ne křečovitě a bez lásky....

Zpěv

O štítné žláze se dočtete, že je to místo, které nás má chránit jako štít. Ale také místo, které vypráví o našem sebe vědomí a sebe prosazení. Nebo také o tom, zda si umím vzít prostor pro sebe, dovolit si projevit sebe, nechat proudit nejen směrem dovnitř všechny pocity, energie, prožívání, ale také ven. A tak jsem začala zpívat, křičet, plakat, řvát, sténat.... Nejvíce ale zpívat. Ze srdce a bez hodnocení výsledku. Jen tak pro radost. Občas skrze texty písní, občas jen skrze slabiky. Nechat odplynout všechno to, na co nebyl čas. Nebo jsem si to nechala jen pro sebe, ale nevyšlo to ven... Abych nezranila druhé, nebo abych zamaskovala svou skutečnou náladu, pocity, názor.... Jenže pak to všechno, to co u sebe, na sobě, na druhých atd. nemám ráda, zůstávalo uvnitř mne. V mé duši, v mém těle, v mém prožívání.... Nemělo to možnost odplynout, být vyjádřeno, a uvolněno zase mimo mne. A tak to kvasilo, čpělo, unavovalo mne to, často se to i zanítilo a sráželo a otupovalo mé vědomí sebe sama. A hlavně mi to zacpávalo uši, zakrývalo oči a obrňovalo srdce před skutečností. 

Léčivé konopí

Nebojte, nenabádám vás k tomu, abyste užívali trávu. To ne. Ale proč si nedopřát léčivé složky konopí, rostliny, která má u nás, na našem území svou historii, i bez těch omamných složek? Už jste slyšeli o kanabinoidech? 

Volné psaní

Začala jsem si každý den (no, téměř každý, nejsem robot ;o)) psát na papír vlastnoručně, volně, svobodně, všechno to, čím moje mysl, duše i srdce přetékalo. Dá se to vylít v podobě slovního průjmu i na nějakého nejbližšího člověka, to je pravda... Jen je takových lidiček pak příliš velká spotřeba a proč jimi plýtvat, když pero a papír to zvládnou taky a pro ty nebohé lidičky pak budeme mít něco lepšího a voňavějšího z nás. 

LCHF

Aneb nízkosacharidová vysokotuková strava. Vyživující klenot, který si hýčkám už víc jak rok. Přinesl mi řešení nejen pro hypothyreozu, ale také pro anemii, která mne v lehčí či těžší formě doprovázela už více jak 20 let mého života. No a ještě více jsem se zaměřila na to, jak jím. Určitě to všechno víte - klid, pozornost, žvýkání, být gurmánem, jídlo si vychutnat, užít, nejen skrze chuť, ale i zrak a vůně. A také, když je to možné, skrze společnost. Takže žádný fanatismus, ale prožitek. A i tady vědomí toho, že i to, jak o jídle přemýšlím, má svůj velký podíl. 

Kameny a pozornost

Nechám na vás, na kolik věříte v léčivou či magickou moc kamenů a drahokamů a také to, jak si s tímto tématem ve svém vlastním životě budete hrát. Já sama jsem si vybrala intuitivně prsten s nádherným kamenem podporujícím činnost štítné žlázy. Kdykoliv jsem se na něj na své ruce podívala, uvědomila jsem si a připomněla přání uzdravení. Vnitřním zrakem a dotekem skrze vizualizaci jsem si třeba jen na malý okamžičíček opečovala moji štítnou žlázu. Poprosila ji o to, aby zase fungovala. Poděkovala jí. A ptala se na příčiny, na její názor na to, proč ke mně mluví skrze zpomalení své činnosti.  

Léčivý dotek a jemná podtlaková masáž

Nejen v naší mysli, ale i ve vlastních rukou máme učiněný poklad. A tak jsem jako další podpůrnou věc pro uzdravení darovala sama sobě dotek, masáž a také jemnou podtlakovou masáž. Naučila jsem se i jednoduchou jemnou lymfatickou masáž a společně s intuitivně vybraným olejem obdarovala mého motýla na krku a občas i celé tělo doteky a tím i pozorností. 

Čerstvý vzduch a slunce

Ano, nic nového. Ale zkuste si opravdu každý den, kdy je to možné, věnovat čas na čerstvém vzduchu, vědomé dýchání, radostný pohyb a slunce a uvidíte ve svém životě zázraky. Já to zkusila a zamilovala jsem si to. Není to až s podivem, jak máme na dosah ruky všechno, co nám prospívá? Jen tomu věnovat náš čas. Dopřát si to. Nejen o tom číst a přikývnout.

Hudba a harmonizace 

Určité tóny, určité vibrace, hudba, zvuky, umí svou energií "nakazit" všechno ve svém okolí. Dokonce existují fotografie krystalků vody, které byly zahrnuty energií lásky, radosti a dalších pocitů. Zaujalo mne to a začala jsem samu sebe vystavovat harmonizující energii hudby. Zaměřila jsem se na krk a krční čakru. No a nevynechala jsem i zbytek těla. Nejde přece oddělit jednu naši část od druhé. 

Půst a otužování

Opět dvě naprosto dostupné záležitosti, které ověřila historie. A navíc, nic nestojí. Není to úžasné, jak po ruce a dostupná jsou některá řešení? Nestačím se nad tím stále znovu podivovat. Přiznávám, že jsem v obou těchto disciplínách začátečník. Ale o to s větším nadšením se do nich opakovaně pouštím.